Przepisy

niedziela, 16 lutego 2014

Schab z warzywami

Uwielbiam ryż, zawsze mam go w dwóch wersjach białej i pełnoziarnistej, dlatego często wymyślam różne potrawki właśnie z ryżem.Dzisiaj przedstawiam szybki przepis na Schab z warzywami, smak tej potrawki powinien być słodko-kwaśny lekko pikantny.Mam nadzieję, że wam będzie smakować bo dla mnie ta potrawka jest genialna.




Porcja dla ok. 4 osób

Składniki:

*200 g ryżu 
*40 dag schabu
*1 cebula
*ząbek czosnku
*1 pomidor
*małe jabłko
*200 ml przecieru pomidorowego ( ja użyłam przecieru w kartonie)
*pół małej puszki mleka kokosowego
*pół paczki mieszanki chińskiej (warzywa)
*sól
*pieprz
*papryka słodka lub ostra w zależności jakie potrawy lubicie mniej czy bardziej ostre
*szczypta carry
*szczypta ziół prowansalskich
*szczypta tymianku
*łyżka natki
*łyżka koperku

Wykonanie:


~Cebulę i czosnek kroimy wrzucamy na patelnię i chwilę  smażymy na 2 łyżkach oleju. 

~Pomidora sparzamy obieramy ze skórki kroimy w kosteczkę i wrzucamy do cebuli i czosnku, tak samo robimy z jabłkiem obieramy ścieramy na tarce o grubych oczkach i także wrzucamy na patelnię chwilę razem dusimy.

~Następnie wlewamy przecier pomidorowy i mleko kokosowe wrzucamy pokrojone w kostkę mięso dodajemy sól i przyprawy (oprócz natki i koperku) przykrywamy pokrywką i dusimy około 30 minut.

~Pod koniec duszenia sprawdzamy smak i ewentualnie doprawiamy. Na koniec duszenia wrzucamy natkę i koperek.

Życzę smacznego:)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz