Przepisy

czwartek, 10 lipca 2014

Płatki owsiane z truskawkami i płatkami kokosowymi

Lato, lato, lato czeka razem z latem...truskawki, czereśnie, maliny, jagody, jak ja kocham lato a z latem sezonowe owoce!! Z owoców można zrobić przepyszne śniadania, które dają niezłej energii na cały dzień!!Zrobiłam dziś banalnie proste śniadanie z płatkami owsianymi i truskawkami, dało mi takiego kopa energetycznego że wysprzątałam generalnie sypialnie i nie byłam tak mocno zmęczona ;) Takie śniadanka to ja lubię :) 



Składniki:

~ Duża garść truskawek

~ 60 g płatków owsianych ( bezglutenowe)

~ na wierch płatki kokosowe ( można orzechy,pestki dyni, słonecznika)

Wykonanie:

~Płatki zalałam przegotowaną wodą i odstawiłam na 10 minut

~ Dodałam truskawki i posypałam płatkami kokosowymi.

~ Gotowe :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz