Przepisy

wtorek, 11 marca 2014

Ciasto Beztłuszczowe z Kokosa

Jest to przepis na beztłuszczowe, dietetyczne ciasto z dodatkiem mąki kukurydzianej, jogurtu i mojego ukochanego kokosa :) Ciasto wyszło wilgotne, pachnące i smaczne!!A po upieczeniu ciasta w domu pięknie pachnie kokosem ahhh...


Składniki (na keksówkę 20x9 cm)

* 4 kopiaste łyżki mąki kukurydzianej
* 5 kopiastych łyżek wiórków kokosowych
* 185 g jogurtu naturalnego
* pół szklanki cukru ( ja dodałam ksylitolu)
* 1 łyżeczka sody, albo bezglutenowego proszku do pieczenia
* 2 małe krople aromatu waniliowego

Wykonanie:

~Nagrzewamy piekarnik na 180 stopni.

~Do miski wsypujemy wszystkie składniki i dokładnie miksujemy aż do uzyskania bąbelków powietrza.

~Przelewamy masę do keksówki. Wierzch obsypujemy wiórkami kokosowymi (według uznania).

~Pieczemy ok.40 minut, warto wcześniej sprawdzić patyczkiem czy jest suchy (nie powinien być oblepiony ciastem).

~Czekamy aż ciasto wystygnie,chociaż ja się nie doczekałam i od razu pożarłam 3 kawałki :)

Smacznego!!



2 komentarze:

  1. Muszę kiedyś spróbować. Uwielbiam kokos:)

    W wolnej chwili zapraszam do wielkanocnego konkursu:
    http://apetytprzepisy.blogspot.co.uk/2014/03/konkurs-wielkanocny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wypróbowania, ciasto jest naprawdę dobre! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń