Przepisy

czwartek, 12 czerwca 2014

Spaghetti z pesto bazyliowym

Uwielbiam kuchnie włoską, wszelkie pasty,pizze, lasagne...więc postanowiłam zrobić makaron spaghetti z pesto bazyliowym, który wykonałam sama w domu.Do pesto dodałam świeżą bazylię (ahhh jak ona świetnie pachnie!!!)czosnek, dobrego żółtego sera (najlepiej pasuje parmezan), zwykle dodaje się orzechy pinii,ale ja zaryzykowałam i dodałam orzechy nerkowca,i nie żałuje bo danie smakowało wybornie!


Składniki dla 2 osób:

Pesto:

* 1,5 szklanki listków bazylii
* 1 ząbek czosnku
* duża garść orzechów nerkowca
* 2-3 łyżki startego sera
* 2-3 łyżki oliwy z oliwek
* sól

* 200 g Makaronu bezglutenowego spaghetti 

Wykonanie:

~ Makaron gotujemy all dente w osolonej wodzie.

~ Umyte liście bazylii wrzucamy do blendera, razem z czosnkiem, orzechami i oliwą z oliwek, dosypujemy odrobinę soli i wszystko razem miksujemy.

~ Ugotowany makaron odcedzamy i wrzucamy z powrotem do garnka, dodajemy pesto, posypujemy startym serem i wszystko dokładnie mieszamy.Gotowe :)


Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz