Przepisy

czwartek, 12 czerwca 2014

Domowe lody bananowe z czekoladą i musem truskawkowym.

Nie wierzyłam że w tak prosty sposób można zrobić lody domowej roboty!I to bez dodawania mleka, jajek i cukru, rewelacja!o to mi chodziło, miało być prosto i smacznie,tak się stało :) Konsystencja lodów wyszła kremowa i lekka, jak prawdziwe dobre lody!!W tym przepisie podoba mi się to że można go modyfikować na różne sposoby np. można dodać masła orzechowego,parę kawałków czekolady, przeróżne orzechy, rodzynki albo nutellę ;) Ja akurat dodałam gorzką czekoladę.Na koniec całość polałam musem truskawkowym! Warto spróbować! :) 


Składniki na 2 porcje:

* 4 średnie banany
* 4 kawałki czekolady
* ok. 10 sztuk truskawek

Wykonanie:

~ Banany myjemy i obieramy ze skórki, kroimy w cienkie plasterki.

~ Układamy na dużym talerzu i wkładamy do zamrażalki na ok.3 godziny

~ Po wyjęciu z zamrażalki banany wkładamy do blendera i miksujemy tak długo aż powstanie gładka masa, z początku wydaje się to ciężkie do zrobienia ale trzeba poczekać dłuższą chwilkę ;) 

~ Do masy bananowej dodajemy czekoladę i wszystko dokładnie mieszamy.

~ Masę wkładamy do lodówki na ok. 3-4 godziny aż lody stwardnieją

Mus truskawkowy:

~ Truskawki myjemy i usuwamy szpułki, wkładamy do blendera i tworzymy gestą masę. Całość polewamy na lody.


Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz